Ciekawostki

Najnowsze

Sukces w biznesie w coraz większej mierze zależy od pozytywnej weryfikacji kontrahenta i jego zdolności finansowych. Wywiad gospodarczy zaczyna być coraz częściej domeną prywatnych detektywów. Szymon Wolski prowadzący biuro detektywsityczne w Warszawie przyznaje, że w całym 2013 roku co 5 zlecenie w jego firmie dotyczyło wywiadu gospodarczego i prośby o weryfikację sytuacji majątkowej potencjalnego kontrahenta.

Warunkiem koniecznym do wszczęcia egzekucji z majątku dłużnika jest dostarczenie komornikowi prawomocnego tytułu wykonawczego sądu - mówi Sylwia Wiązowska-Grehl, doświadczony radca prawny z Wrocławia w rozmowie na Polish Invest Forum. Tytuł wykonawczy przeciwko dłużnikowi potwierdza, że zadłużenie istnieje i jest wymagalne.


finanse, pieniądz, przedsiębiorstwa

Reklama zewnętrzna - najlepszy sposób na klientów




Jednym z najlepszych sposobów na dotarcie do szerokiej rzeszy klientów jest reklama zewnętrzna, Tego typu reklama umieszczona w ruchliwym miejscu pozwoli na pokazanie produktu/usługi olbrzymiej liczbie potencjalnych klientów, a co za tym idzie - może przynieść wymierne profity.

Jak powinna wyglądać reklama zewnętrzna?
Reklama zewnętrzna musi przykuwać wzrok przechodniów, dlatego też im większą powierzchnię zajmuje, tym lepiej. Dość popularnym, aczkolwiek drogim zabiegiem jest umieszczanie jej na remontowanych budynkach - tego typu reklamy wielkoformatowe widoczne są już z oddali. Znacznie mniej kosztowna jest reklama świetlna, czyli podświetlane gabloty, stojaki i billboardy, których treść szczególnie rzuca się w oczy po zapadnięciu zmierzchu. Często stosuje się też tzw. "citylight" - jest to plakat reklamowy zamieszczony za szybą z tworzywa i podświetlony w ten sposób, aby kierować wzrok na treść reklamy. Tego typu reklama świetlna często spotykana jest w miejscach o dużym natężeniu ruchu, jak lotniska, dworce kolejowe, stacje metra oraz galerie handlowe.

Jak wykonać reklamę świetlną?
Zleceniodawca nie musi osobiście projektować reklamy - od tego są specjalne agencje, które mogą również zaoferować liczne rozwiązania. Dzięki nim reklama zewnętrzna zostanie umieszczona we właściwym punkcie i będzie wyeksponowana w sposób, który zwróci uwagę potencjalnych odbiorców. Trzeba jednak pamiętać o tym, że o ile reklama świetlna wygląda przyjemnie, o tyle reklama zewnętrzna często uważana jest za szpecącą otoczenie i umieszczenie jej w nieodpowiednim miejscu może przynieść efekt odwrotny do zamierzonego.

Więcej informacji o reklamie świetlnej znajdziej na stronie firmy Grafol.


  • Grafol S.C.

    ul. Wrocławska 21
    55-330 Pisarzowice

    http://www.grafol.pl

Zobacz to na zdjęciach:


finanse
pieniądz
przedsiębiorstwa

Gazprom wnioskuje o renegocjację cen gazu!

Spółki Gazpromu wystąpiły do PGNiG z wnioskiem o renegocjację ceny kontraktowej gazu dostarczanego przez Gazprom na podstawie kontraktu kupna-sprzedaży gazu ziemnego do Polski z 25 września 1996 r. - poinformował PGNiG na kom...